środa, 4 lutego 2015

Libster Blog Aword #2

Dostałam kolejną nominację do Libster Blog Aword, a w związku z tym, że Davids kocha odpowiadać na pytania, a taka nominacja potrafi naprawdę zmotywować, postanowiłam jej nie ignorować i na nią odpowiedzieć (dzięki Yazu). Nie będę znowu pisała całej tej formułki na czym to polega - jeśli nie wiecie to cofnijcie się do poprzedniego postu związanego z Libster Blog Aword i o tym poczytajcie.

1. Co było najdziwniejsze w najdziwniejszej osobie, jaką poznałaś?
W sumie to poznałam wiele dziwnych osób, ale czy były one tak szczególnie dziwne? Chyba nie... A jeśli nawet były, to w tej chwili sobie tego nie przypomnę. Na pewno miały jakieś idiotyczne fetysze, czy też obsesje... Ale żadnego przykładu chyba teraz nie przytoczę.

2. Kto byłby twoją pierwszą osobą do haremu? Stworzyłabyś taki w ogóle?
Raczej nie zamierzam takowego tworzyć. Klucz do mojego serca ma jedna osoba! Hahaha... Ale w sumie, może kiedyś, czemu nie. Niech tylko osoby się znajdą!

3. Wolisz klasykę czy nowoczesność?
Klasykę, zdecydowanie klasykę. Chociaż nowoczesność bywa fajna, to według mnie nic nie zastąpi wieczoru spędzonego z książką przy świetle lampy naftowej. Czy też wysyłania listów na drugi koniec kraju, zamiast pisania wiadomości na facebooku.

4. Ulubiona manga.
Nie czytam mangi raczej, ale jedyną jakiej przeczytałam większy fragment było właśnie Kuroko no Basket.

5. Gdybyś mogła zdobyć jedną super moc, jaka by to była?
Moc posiadania wszystkich mocy! Muhahaha! Super sprawa, ale wolałabym niewidzialność. Idealny sposób, żeby podprowadzić komuś kanapkę, kiedy umiera się z głodu. A do tego zero konsekwencji.

6. Gdybyś mogła odrodzić się jako dowolny byt na świecie, co by to było?
Muszę szczerze przyznać, że za pomocą tego pytania mnie znokautowałaś. Tyle możliwości... Ale cóż, chyba zdecydowałabym się być kimś ważnym. Np. urząd władcy wszechświata w zupełności by mi wystarczył.

7. Ulubiony owoc.
Granat.

8. Co robisz w wolnym czasie, by się zrelaksować?
Śpię. Ogólnie to śpię dwadzieścia godzin na dobę. Niczym leniwiec... huehue Ale zazwyczaj to słucham muzyki lub czytam. Sporadycznie także sięgam wtedy po ołówek.

9. Preferowany typ faceta.
Blondyn! Brązowooki! Wysoki! Dobrze zbudowany! - Bo oczywiście wygląd jest najważniejszy. Ale co do wyglądu to nie wymagam jakichś rewelacji. Wystarczy, żeby nie był pryszczatym osłem <3
Chłopak po prostu musi mieć to 'coś', tajemnicze coś, o którym nikt nie ma pojęcia jak ono wygląda, a jednak sprawia, że oddech przyśpiesza, a serce wali młotem. Oprócz tego powinien być:
- Zabawny, ale powinien też wiedzieć, kiedy żarty nie są mile widziane.
- Podobny do mnie, ale także diametralnie różny.
- Opiekuńczy, taki który będzie mnie bronił.
- Romantyczny i słodki, ale z umiarem.
- Zachowywać się jak na faceta przystało, a nie trząść portkami.
- A do tego powinien wiedzieć, że moje 'nie', w rzeczywistości znaczy 'tak'. Ale czasem też to 'nie', faktycznie znaczy nie.
I to by chyba było na tyle.

10. Co sądzisz na temat portali społecznościowych?
Świetna sprawa, ale także istne pożeracze czasu.

11. Skąd czerpiesz inspirację do pisania?
Z serduszka! A tak poważnie, to zazwyczaj sama przychodzi. A filmy, książki, muzyka i inne blogi całkiem nieźle sprawiają się w roli tak zwanych pomocy naukowych.

Nie nominuje nikogo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciało ci się to czytać??
Nieodwracalnie zmarnowałeś cenne minuty swojego życia!
Ale skoro już jesteś - skomentuj!
Niech się autor cieszy