wtorek, 3 lutego 2015

6/20 Kuroko ma słabość do bielizny w kolorowe wzory

20 faktów o Kuroko Tetsuyi
6/20 Kuroko ma słabość do bielizny w kolorowe wzory
Paring: Kagami x Kuroko

   Jak zwykle gdy otworzyłem rano oczy zastałem słodko śpiącego Kuroko, który jak zwykle wtulał się we mnie pozbawiając mnie wolności osobistej, a tym samym możliwości oddychania. Jego patyczakowate nogi oplatały moje, a próby jakiegokolwiek ruszenia się były niezbyt udane, bo chłopak jedynie zwiększał siłę swojego uścisku.
   Jednak najbardziej rozbawił mnie fakt, że Kuroko miał na sobie bokserki w serduszka. Była zwykła niedziela, nie walentynki! Przez cały poprzedni tydzień budziły mnie różne, fantazyjne wzory na bokserkach mojego chłopaka. Nie, nie oszalałem. Chyba.
   Poniedziałek: wesołe hamburgery, jeźdźcy apokalipsy, ujeżdżające tęczowe jednorożce.
   Wtorek: bardzo męski wzór w kaczuszki. Oczywiście Kuroko uznał, że były to groźne żółte potworki, jednak chyba był zbyt zaspany by prawidłowo odczytywać wzory. Poza tym groźne żółte potworki były innego dnia.
   Środa:  dwie dłonie odciśnięte na jego pośladkach. (Przez chwilę nawet nie był to tylko nadruk.)
   Czwartek: groźne, żółte potworki.
   Piątek: w piątek nie było wzoru, a jedynie strzałka wskazująca tak zwaną "Strefę przyjemności". I muszę przyznać, że było przyjemnie.
   Sobota: żółte taksówki i Statuy Wolności. Chciał mnie przekonać co do wycieczki do Nowego Yorku... Udało mu się.
   Kuroko poruszył się niespokojnie i po chwili otworzył oczy.
   - Witaj moje serduszko - zaśmiałem się, a Kuroko jedynie obdarzył mnie wrogim spojrzeniem i resztę poranka spędził obrażony i zamknięty w łazience.

5 komentarzy:

  1. Kuroś bestio, ładnie to tak łapać Kagamiego na ,,Strefę Przyjemności''? No ba, że ładnie, każdy wie, że ładnie ;D Groźne żółte potworki rządzą! A slipy w serduszka są urocze <3 Przypomina mi się wizja, gdzie Kuroś był ubrany w podkolanówki a'la Kasamatsu, tylko takie w motylki... Śliczności <3 Nie ma co udawać, że jesteś zły, przecież to takie przekochane, jak Taiguś mówi do ciebie serduszko <3 Chociaż i tak te na poniedziałek mnie najbardziej rozwaliły... Wesołe hamburgery jako jeźdźcy apokalipsy na tęczowych jednorożcach to zdecydowanie ten motyw, który porywa tłumy Kagamich i budzi w nich dzikie bestie xD Cudo, normalnie cudo ;D
    Jak zwykle buziaaaczki, dużo weny i ciepełka *wcale nie zamarzam przed klawą, skądże* *tuuuli*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahaha XD Rozwaliło mnie to XD Jak widzę masz słabość do kaczek jako żółtych potworów XD Wszędzie się pojawiają i nie powiem. że to nie jest super, bo bym skłamała XD Czekam na kolejny fakt, bo są coraz to świetniejsze... Czy taki wyraz istnieje ? Mniejsza o to... Weny i jeszcze raz weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekhm! Ponieważ pewna złośliwa istota postanowiła mnie nominować, a ja dowiedziałam się, że jeden blog może mieć multinominację, to masz, ponownie do Libster Award <3 Szczególiki na moim blogu http://scarlet-white.blogspot.com/ Nah, dobijam ludzi, to moja specjalność xD Ale jeśli ci się nie chce, możesz to spokojnie olać ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Środa i Piątek rozwaliły mnie najbardziej xDDDD Cudne! Cudne! Więcej, więcej, onegaii~ *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham środę xd <3

    OdpowiedzUsuń

Chciało ci się to czytać??
Nieodwracalnie zmarnowałeś cenne minuty swojego życia!
Ale skoro już jesteś - skomentuj!
Niech się autor cieszy