niedziela, 15 lutego 2015

1001 miniaturek - #16 Niewyżyty seksualnie drań

1001 miniaturek
#16 Niewyżyty seksualnie drań
Pairing: Aomine x Kise

   Gdy tylko Aomine wszedł do lokalu i zobaczył blond czuprynę Kise przy barze, a obok czuprynę innego faceta, podbiegł do niego i jednym szybkim ruchem zepchnął mężczyznę z krzesła.
   - Radzę ci go zostawić, bo w niewyjaśnionych okolicznościach stracisz zęby - warknął groźnie i szybko zajął miejsce obok Kise.
   Tamten nie przejął się tym zbytnio bo szybko się podniósł. Pomachał Kise, mówiąc: papa, kochanie, i podszedł do kolejnego faceta, którego sobie upatrzył na jego nową ofiarę.
   - Nie powinieneś - oznajmił Aomine ledwo trzymając nerwy na wodzy.
   Kise nawet na niego nie spojrzał. Tylko popijał swojego drinka zerkając na kelnerkę i uśmiechając się do niej słabo, całkowicie ignorując przy tym Aomine. Dopóki ten nie zabrał mu drinka.
   - Nie powinieneś - powtórzył.
   - Pić? Flirtować? Czy ignorować twoją osobę? - spytał z oburzoną miną i odebrał swojego drinka od razu biorąc sporego łyka.
   - Nie. Miałem na myśli zadawanie się z niewyżytymi seksualnie draniami. - poprawił go Aomine, poważny jak nigdy.
   - Jesteś pewny? - spytał podejrzliwie.
   - Tak.
   - Ochrona! Ochrona! - zaczął wydzierać się Kise. - On mnie molestuje! Ochrona!!!
   Aomine szybko zatkał usta blond narwańcowi i uśmiechnął się niewinnie w stronę kelnerki, która przyglądając im się niepewnie wycierała szklanki.
   - Cicho! nie miałem na myśli siebie, idioto.
   A gdy Ryota już nie wykazywał żadnych chęci do krzyków o pomoc zdjął dłoń z jego ust.
   - A sądzisz, że nie zaliczasz się do tej grupy? - spytał unosząc brwi i odszedł razem z drinkiem.

3 komentarze:

  1. O ja pierdole! Hahahahaha XD nie moge XD hahahahaha to bylo genialne XD Ryochan jak widze stroi fochy i miewa humorki XD a Daichan, to Daichan jak zwykle genialny XD nie moge, caly czas sie smieje XD swietne! Az sama sie dziwie, skad ty bierzesz te wszystkie pomysly ?
    Pozostalo mi jeszcze zyczyc ci zdrowka i przeslac wenke i buziaczki :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj już nie dałam rady, myślałam że mi łeb rozsadzi a ja cała wybuchnę, teraz jednak zjawiam się by choć trochę po nadrabiać ;P Ja po prostu wiedziałam, że Kise zacznie krzyczeć że zboczeniec go bije xDD Aho, jaki ty jesteś kurna niedomyślny, no naprawdę... Szanuj lepiej swoją blondi albo ją stracisz, cieloku xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawaiiiiii! Cudowne! Lubię ten paring. Dzięki, że to napisałaś (zakładam, że jesteś dziewiczyną :D)

    OdpowiedzUsuń

Chciało ci się to czytać??
Nieodwracalnie zmarnowałeś cenne minuty swojego życia!
Ale skoro już jesteś - skomentuj!
Niech się autor cieszy