piątek, 9 maja 2014

Net rozmowa - 1

Opowiadanie
Pairingi:
Midorima x Kise,
Kagami x Aomine,
Akashi x Kuroko


* kotek_miałkuś się zalogował*


c_h_a_n_e_l: Witam! długo cię z nami nie było, kotku ;x 

fack_you_bitch: Czyżby nam się poszczęściło? ;3 

kotek_miałkuś: w pewnym sensie... ;> 

lucky_Four-eyes: Gratulacje! 

Fatal_Scisscors: Naciesz się póki możesz ;***

c_h_a_n_e_l: @Fatal_Scisscors, co masz na myśli????

Fatal_Scisscors: dokładnie to co napisałem. jednorazowy seks nie jest oznaka małżeństwa 

c_h_a_n_e_l: Podobnie jak seks nie jest oznaką miłości! 

*kotek_miałkuś się wylogował*

c_h_a_n_e_l: I co zrobiłeś idioto????!!!!! 

Fatal_Scisscors:  powiedziałem prawdę 

lucky_Four-eyes: Ugh... Obaj się zamknijcie!

lucky_Four-eyes: A skoro mowa o szczęściu to mi także się ostatnio poszczęściło c; 

Fatal_Scisscors pisze...


c_h_a_n_e_l: @Fatal_Scisscors ani się waż!!! 

fack_you_bitch: chłopaki, odpuśćcie >.< @lucky_Four-eyes mam nadzieję, że było miło 

lucky_Four-eyes: Było niebiańsko!!! Mój skarb radzi sobie wyśmienicie *-* :D 

Fatal_Scisscors: Bez szczegółów proszę 

c_h_a_n_e_l: A JA PROSZĘ SZCZEGÓŁY!!!! szczególnie te pikantne ;3 

fack_you_bitch: chyba nie sądzisz, że on ci o tym opowie @c_h_a_n_e_l... 

c_h_a_n_e_l: prawdę mówiąc sądzę. 

Fatal_Scisscors: jesteście obrzydliwi.

*Fatal_Scisscors się wylogował* 

c_h_a_n_e_l: nawet lepiej, ze poszedł ;__; 

*fack_you_bitch się wylogował* 

c_h_a_n_e_l: NO EJ! 

c_h_a_n_e_l: gdzie 

c_h_a_n_e_l: wy 

c_h_a_n_e_l: wszyscy 

c_h_a_n_e_l: znikacie

c_h_a_n_e_l: ????

c_h_a_n_e_l: @lucky_Four-eyes?? 

lucky_Four-eyes: Tak? 

c_h_a_n_e_l: Ufff już myślałem, że ty też zniknąłeś 

lucky_Four-eyes: Nie - wciąż jestem 

c_h_a_n_e_l: No to.. Opowiesz mi? *-* Proszę... *-*

lucky_Four_eyes: Chyba nie mam wyboru, prawda?

c_h_a_n_e_l: Nie bardzo... XD

lucky_Four_eyes: No więc wróciłem do domu, przygotowałem pyszną kolację, świece, białe wino... A potem on przyszedł, pocałował mnie, zjedliśmy kolację, wypiliśmy wino zaproponowałem mu wspólną kąpiel. Zgodził się, było miło... i mokro... umył mi plecy, a potem znaleźliśmy się w łóżku.

c_h_a_n_e_l: SZCZEGÓŁY!!! SZCZEGÓŁY!!! Co jedliście???

lucky_Four-eyes: kurczaka... sałatkę grecką... ziemniaki...

c_h_a_n_e_l: A deser???Proszę powiedz, że był deser!!!

lucky_Four-eyes: Oczywiście, że był!!! Za kogo ty mnie masz?? Pudding czekoladowy i truskawki

c_h_a_n_e_l: Uff czyli jednak warto się z tobą pieprzyć 

lucky_Four-eyes: WARTO???!!! On nie jest ze mną tylko dla tego, że jestem dobry w łóżku! On mnie kocha, ja go zresztą też... Pomijając to jaki potrafi być irytujący...

c_h_a_n_e_l: No jasne każdy tak mówi...

lucky_Four-eyes: Spadaj

c_h_a_n_e_l: OK OK OK

c_h_a_n_e_l: Chociaż powiedz jak było... Zrobił ci loda? A może ty mu?? Albo na pieska...

*lucky_For_eyes się wylogował* 

c_h_a_n_e_l: Nie... znowu -.- 

*Power-is-with-me się zalogował* 

c_h_a_n_e_l: ...

Power-is-with-me: ... 

c_h_a_n_e_l: ... 

Power-is-with-me: idiota 

c_h_a_n_e_l: sam jesteś idiotą. 

Power-is-with-me: przynajmniej mam ludzką nazwę 

c_h_a_n_e_l: reżyser gwiezdnych wojen by się jej nie powstydził

Power-is-with-me: zamknij się 

c_h_a_n_e_l: ile ty masz lat, do cholery??? 

Power-is-with-me: więcej niż ty 

c_h_a_n_e_l: naprawdę? bo zachowujesz się na 10 lat 

*kotek_miałkuś się zalogował* 

c_h_a_n_e_l: OOO! Wróciłeś!!! I jak tam, kotku?? ;x 

kotek_miałkuś: Pokłóciliśmy się. 

c_h_a_n_e_l: Jak to??? ;o O CO?! 

kotek_miałkuś: o miłość. Zapytałem go czy mnie kocha czy po prostu łączy nas zwierzęcy seks. A on jedynie powiedział, że powinno mi wystarczyć to, że mnie nie zdradza. 

c_h_a_n_e_l: Na pewno nie zdradza???? 

kotek_miałkuś: Nie... Nie mógł by. Co prawda ogląda chore gazetki z cytatymi panienkami i się przy tym masturbuje, ale to przecież nie zdrada.

c_h_a_n_e_l: O jezu.. jak ty możesz być z takim facetem??? masturbuje się przy gazetach... O BOŻE!! A do tego woli cytate panienki... Nie widziałem cię, ale obstawiam, że nie jesteś panienką, a do tego cytatą. Chyba, że czegoś nie wiem... 

kotek_miałkuś: Oczywiście, że nie jestem! 

c_h_a_n_e_l: Może lepiej, że zerwaliście... 

kotek_miałkuś: Moze i lepiej... 

kotek_miałkuś: kim jest @Power-is-with-me??? 

c_h_a_n_e_l: tajemniczym kimś... -.- 

c_h_a_n_e_l: wiesz, że to rozmowa wyłącznie dla gejów???

Power-is-with-me: Wiem, inaczej by mnie tu nie było 

c_h_a_n_e_l: Och

c_h_a_n_e_l: A więc... jak wyglądają twoje stosunki z partnerem? 

Power-is-with-me: Nie wyglądają wcale. zerwaliśmy 

kotek_miałkuś: znam to uczucie 

Power-is-with-me: ooo tak, mam ochotę narzygać do jego skrzynki na listy 

kotek_miałkuś: jak wiele ja bym oddał za to by ten  debil miał skrzynkę na listy... 

Power-is-with-me: hahahhahaha xd zawsze możesz mu taką kupić 

kotek_miałkuś: Wątpię czy by przyjął taki prezent heh

*c_h_a_n_e_l się wylogował* 

Power-is-with-me: chyba go wystraszyliśmy...

kotek_miałkuś: zwykle to on odstrasza ludzi ;3 

Power-is-with-me: och, czego mnie to nie dziwi??? 

kotek_miałkuś: wydajesz się miły :))) od kiedy tacy goście są wolni??? 

Power-is-with-me: od kiedy inni zajebiści goście postanowili ich rzucić 

kotek_miałkuś: nie no... miły, zabawny, jeszcze powiedz że przystojny XD

Power-is-with-me: Nie narzekam ;x zażaleń też nigdy nie słyszałem

kotek_miałkuś: dlaczego dopiero teraz cie poznałem??? eh

Power-is-with-me: jeszcze się nie poznaliśmy, mogę być czterdziestoletnim zboczeńcem z ogromnych bebechem i łysą pałą, który szuka małoletniego kochanka

kotek_miałkuś: Nie masz 40 lat. Jakbyś miał to byś nie pisał pała

Power-is-with-me: Nie wierzysz mi???

kotek_miałkuś: Oczywiście, że nie

Power-is-with-me: Może się spotkamy??

kotek_miałkuś: Nie spotykam się ze starymi prychami

Power-is-with-me: EJ!!

kotek_miałkuś: Na rynku? Jutro, o 15?

Power-is-with-me: niech będzie

*kotek_miałkuś się wylogował* 

*Power-is-with-me się wylogował*

*lucky_Four-eyes się zalogował*

*c_h_a_n_e_l się zalogował*

lucky_Four-eyes: to najgorszy rodzaj śmierci jaki mógłbym sobie wymarzyć 

c_h_a_n_e_l: ze mną u boku? XDDD

lucky_Four-eyes: dokładnie....

c_h_a_n_e_l: Nie marudź przynajmniej nie umierasz w samotności 

lucky_Four-eyes: wybacz, ale śmierć godna Juli mi nie pochlebia 

c_h_a_n_e_l: wiedziałem że to kiedyś nastąpi *o* 

lucky_Four-eyes: co?!?

c_h_a_n_e_l: Żywy człowiek porówna mnie z Romeem

c_h_a_n_e_l: Miło słyszeć, że z mojego powodu warto umierać *-* 

lucky_Four-eyes: Przymknij sie 

c_h_a_n_e_l: Jezuuu jesteś strasznie niegościnny 

lucky-Four-eyes: O czym ty w ogóle bredzisz o.o 

c_h_a_n_e_l: nwm, próbuję się nie zanudzić na śmierć ;-; 

lucky_Four-eyes: masz chłopaka, wyciągnij go gdzieś 

c_h_a_n_e_l: siedzi w pokoju obok -.- wątpię czy zamierza dzisiaj w ogóle  się ruszyć 

lucky_Four-eyes: zawsze możesz spróbować

c_h_a_n_e_l: Nie mogę, on ma swoje 'zasady' 

lucky_Four-eyes: czy wy w ogóle rozmawiacie? 

c_h_a_n_e_l: czasem... 

lucky_Four-eyes: czasem?!? to dlaczego jeszcze w ogóle jesteście ze sobą?!? 

c_h_a_n_e_l: bo go kocham 

lucky_For-eyes: no tak, jak powiedział ktoś mądry... 'miłość jest ślepa' 

c_h_a_n_e_l: sam jesteś ślepy -.- czego nie jesteś z chłopakiem tylko siedzisz i ze mną piszesz? 

lucky-For-eyes: chyba z tego samego powodu co ty 

c_h_a_n_e_l: No prosze! bratnia dusza na wyciągnięcie ręki! 

lucky_Four-eyes: przecież nie mogę przez cały czas tylko przygotowywać mu kolacji 

c_h_a_n_e_l: mój chłopak najwyraźniej myśli, że może

lucky_Four-eyes: chrzanić to, idę zagrać

c_h_a_n_e_l: zagrać?

lucky_Four-eyes: tak, w kosza

c_h_a_n_e_l: o matko!!!!! *o* kocham kosza!!!! mogę pójść z tobą?!

c_h_a_n_e_l: proszę *-*

lucky_Four-eyes: dobra, spotkajmy się na boisku...

*lucky_Four-eyes się wylogował* 

*c_h_a_n_e_l się wylogował*





Pisane na szybko. 
Wyrozumiałość mile widziana.



4 komentarze:

  1. O matko! Matko! Toż to genialne! I mam pewne koncepcje co do osób, kto kim jest... Ale nie będę tu pisać. Na prywatnym ci powiem, bo tutaj jeszcze spojlera zrobię, a tego chcę uniknąć...
    To jest opowiadanie czy jak ? Bo jak tak, to pisz kontynuację!
    Weny i powodzonka!
    Sayounara i mata ne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę o kontynuację *-*
    Rany, świetne! Uśmiałam się, zwłaszcza na momencie ze skrzynką na listy xD Zastanawia mnie ten fuck_you_bitch o_O Niby kolor Murasakibary, ale nick totalnie nie pasuje. AoKaga cud miód i orzeszki, MidoKise też! Piszesz akurat w taki sposób, że bohaterowie mają prawo nie domyśleć się, że piszą ze swoim chłopakiem xD Choć w sumie do AoKaga mogłabym mieć zastrzeżenia xD Ale poczekam na ciąg dalszy, mam nadzieję, że dopadnie Cię wena i napiszesz! *-*
    Z niecierpliwością oczekuję AkaKuro, jestem ciekawa, jak ich przedstawisz :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! A jakie oryginalne! Podziwiam Cię, ja bym nigdy czegoś takiego nie wymyśliła :D Pozdrowienia!
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne.
    Po kolorach można się było dowiedzieć kot kim jest.
    Pozdrawiam i czekam na nexta.
    Patty Roses Malfoy

    OdpowiedzUsuń

Chciało ci się to czytać??
Nieodwracalnie zmarnowałeś cenne minuty swojego życia!
Ale skoro już jesteś - skomentuj!
Niech się autor cieszy