piątek, 20 czerwca 2014

1/20 Kuroko ma lęk wysokości

20 faktów o Kuroko Tetsuyi
1/20 Kuroko ma lęk wysokości

Opowiadanie
Pairing: Kagami x Kuroko

   - Chodźmy na diabelski młyn! - powiedziałem natychmiast ustawiając się w kolejce.
   - Nie, dziękuję - powiedział Kuroko nie zamierzając ruszyć się w miejsca. - Mam alergię na śmierć.
   - Daj spokój. Chodź.
   Przewróciłem oczami i chwyciłem go za ramię chcąc siłą zaciągnąć do kolejki. z zaskoczeniem jednak musiałem stwierdzić, że to chuchro wcale nie jest takim chuchrem i ma całkiem sporo siły. A przynajmniej dość siły by nie dać się najzwyczajniej w świecie zaciągnąć do kolejki. Nie zdołał jednak wytrzymać dłużej niż tylko kilku sekund.
   - Kagami-kun, chcesz mnie zabić? - jęknął Kuroko, który z pewnością chciałby teraz zniknąć jednak moje palce zaciśnięte na na jego nadgarstku powstrzymywały go od tego.
   - Gdybym chciał cię zabić z pewnością znalazłbym na to prostsze sposoby - odpowiedziałem robiąc krok do przodu i z satysfakcją obserwując kurczącą się znacznie kolejkę.
   Już tylko jedna osoba dzieliła nas od kasy. Od diabelskiego młynu. I jak pewnie sądził Kuroko od pewnej śmierci. Wolną ręką złapał mnie za rękaw bluzy i pociągnął do tyłu, spojrzałem na niego, a w jego oczach kryła się desperacja.
   - Jak już kupimy bilety nie będzie odwrotu - jęknął cicho. - Zdajesz sobie z tego sprawę, prawda?
   - Tak i chcę to zrobić. Teraz.
   Wykonałem kolejny krok i kupiłem bilety. Szybko zajęliśmy miejsca na siedzeniach. Przestałem trzymać Kuroko, jak małe dziecko, które mogłoby się  zgubić, a jest za bardzo nieśmiałe by powiedzieć komuś o tym, że się zgubił. Ten jednak kurczowo trzymał się mojego ramienia. Gdy ruszyliśmy wydał z siebie głośny krzyk, a jego palce wbiły się mocniej w moje ramie.
   - Nie patrz w dół. Nie patrz w dół. Tylko nie patrz w dół - powtarzał z zamkniętymi oczami.
   Dlaczego przyglądając się mu miałem ochotę wybuchnąć śmiechem? Bo oczywiście wyglądał komicznie. Otworzył jedno oko i ukradkiem spojrzał w dół.
   - Nie mogę patrzeć! - krzyknął i zaciskając mocno oczy wtulił się w moją pierś.
   Tym razem nie zdołałem powstrzymać śmiechu.

4 komentarze:

  1. Post genialny :) Kuroko rozwala system :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Mam alergię na śmierć" ja nie mogę, ale się uśmiałam :D to było piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna miniaturka xD Skojarzyło mi się z tym "głównym" opowiadaniem KagaKuro ( nie ma tytułu, albo jestem ślepa xD )

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuro-chan nie martw się też miałam lęk wysokości. Super notka.

    OdpowiedzUsuń

Chciało ci się to czytać??
Nieodwracalnie zmarnowałeś cenne minuty swojego życia!
Ale skoro już jesteś - skomentuj!
Niech się autor cieszy